Dziewczyny z Ferajny
 
2017-01-06
Budowa S8:
A not so long time ago: … na odcinku drogi krajowej nr 8 pomiędzy węzłem Poręba, a istniejącą obwodnicą Ostrowi Mazowieckiej, praca wre.
Konsorcjum PORR Polska Infrastructure i Unibep, w ramach zadania wykonuje 16 kilometrowy odcinek drogi w technologii betonowej. Zadanie obejmuje również budowę dwóch węzłów drogowych, przebudowę i rozbudowę istniejących dróg i ciągów komunikacyjnych; budowę skrzyżowań, punktów kontroli pojazdów, dróg dojazdowych, chodników, zjazdów, przejazdów awaryjnych, zatok autobusowych. Powstaną również przepusty drogowe, pełniące także funkcje przejść dla zwierząt oraz – last but not least- 21 obiektów inżynierskich, w tym najdłuższy, wiadukt o długości – 103,3 m.
W budowę zaangażowany jest nie tylko doświadczony zespół pracowników konsorcjum, ale również zaawansowany technologicznie sprzęt. Ogromne wrażenie sprawiają dwie maszyny SP1500 Wirtgen – o całkowitej masie odpowiednio – 72 i 60 ton, tworzą zespół do ekonomicznego układania betonu. Szerokość maksymalna ramion maszyny SP1500 to 15,25m. SP1500 jednocześnie może ułożyć warstwę nawierzchni o grubości 40-cm. Na rynku polskim działa tylko kilka firm dysponujących podobnymi rozkładarkami do układania nawierzchni betowej w układzie dwuwarstwowym.
Do tej pory konsorcjum na S-8 Poręba ułożyło:
• 4 100 m2 (szer. 10m) betonu C 35/45 :
• 1 150 m3 betonu C 35/45 :
Na kontrakcie wykorzystywane jest także urządzenie do pielęgnacji betonu TCM 180 - o szer. Roboczej 18m i wadze ok 18ton. Wykorzystywana przez nas na S8 maszyna do pielęgnacji TCM 180i jest najnowszym produktem wykorzystywanym w walce o chwałę Konsorcjum.
Wiemy że, Lord Vader powinien mieć rękawice ochronne. Ale proszę nam uwierzyć iż dostał reprymende od Kierownika Działu HSE i skierowanie na dodatkowe szkolenie BHP. On jak i całe Imperium.
Niech Moc będzie z Wami!

#wiadomości
link do postu

Like:0

Anonimowo Zbejeden