Cłote Celebrytki
 
Jakie studio tatuażu w Białymstoku:
najlepsze? Forum Tatuaż: Białystok czytaj
Poszukuje tatuatora:
w Białymstoku który robi tatuaże w 3D. Ktoś coś ? Tatuaż: czytaj
Przejrzałam poprzednie posty:
i polecane przez ludzi studia tatuażu, aczkolwiek nie znalazłam interesującego mnie wzoru. Moje pytanie wiąże się z konkretnym projektem, mianowicie chodzi mi o jak najbardziej rzeczywiste odwzorowanie ludzkich dłoni. Jeżeli ktoś z Was posiada taki tatuaż lub może z pełną odpowiedzialnością polecić kogoś zaufanego, specjalizującego się w tym to proszę o informację o studiu, bądź ... czytaj
zdjęcie
Chciałbym zrobić taki tatuaż nie w kolorze:
na przed ramieniu (czy. Rękaw) jakie studio polecacie w Białymstoku? Tatuaż:
czytaj
zdjęcie
Czy w Białymstoku wykonam tatuaż:
w stylu oldschool?
czytaj
zdjęcie
Ja do was z pytaniem , gdzie:
można zrobić taki tatuaż i mniej więcej za ile? forum tatuaż:
czytaj
Gdzie w białymstoku mogę zrobić tatuaż:
z henny... Ile mniej wiecej kosztuje i ile czau sie trzyma. Prosiła bym zeby to był profesjonalista. Z góry dziękuje czytaj
Potrzebuje dobrego tatuarzysty:
który zrobi normalny tatuaż a nie byle co nie ważne czy robi prywatnie albo w salonie Tatuaż: czytaj
Poszukuję dobrego tatuazysty,:
który podejmie się poprawy tatuażu, ewentualnie pokryje stary nowym , tatuaż mam na nadgarstku. Tatuaż: czytaj
Hej chciałabym zrobić tatuaż:
coś związanego z Jagiellonią bks i nie dużego.jakieś pomysły? Pozdrawiam czytaj
Gdzie mogę skutecznie usunąć tatuaż:
? czytaj
Gdzie polecacie zrobic tatuaż:
Chodzi o serduszko na nadgarstku, wiecie moze w jakich cenach sa wykonywane? czytaj
Czy gdzieś w Białymstoku można wykonać biotatuaż:
? Inaczej znany jak tatuaż tymczasowy, który złuszcza się i znika po paru latach Tatuaż: czytaj
Czy w Białymstoku można zrobić gdzieś hennę:
żeby zobaczyć czy będzie nam sie podobać wzór tatuażu? Forum Tatuaż: czytaj
zdjęcie
Ktory salon precyzyjnie wykona:
polizenyski tatuaż:
czytaj
I'm looking for a tattoo artist in Bialystok :
with substantial amount of experience. Any proposals? Tatuaż: czytaj
zdjęcie
Które studio tatoo:
polecacie?? Które zrobilo by mi takiego Goku Forum tatuaż:
czytaj
Poszukuję salonu tatuażu/dobrego tatuażysty:
który potrafiłby zakryć stary ok 10cm niedokończony i trochę wyblakły tatuaż nowym, najlepiej kolorowym w 3d. Tatuaż: czytaj
Szukam osoby z wizja ktora pomoze mi fajnie polaczyc tatuaze:
. Mam pomysly ale nie potrafie tego polaczyc . Ktos cos ? Tatuaż: czytaj
Gdzie moge zrobic tatuaż:
z henny ? prosze darowac sobie komenatarze typu ze kupujac gume z tatuazem wyjdzie mi taniej,jestem jasnej karnacji wiec chce zrobic na probe zeby pozniej cale zycie nie zalowac czytaj