Pierścionek Tygodnia
 
Hey, I am searching for martyna. :
I met her 6 years ago in a 'swietlica' where I worked (the bosses name was Richard I guess). She had Brown/red hair and was one of the two girls there. I was a volunteer at that time and I am coming back to Poland and I would be really happy if I could meet her. I am the blond Asia from germany who worked at a dom opieki. Archiwum x: czytaj
On Archiwum X:
Jak znalezc Izę ktora byla w 2007 roku w szpitalu na neurologii dzieciecej razem ze mna?Taki wariat z niej byl,ciekawe jak teraz wyglada itp.Czemu nie pamietam nazwiska;/Wystarczyloby 5 sekund i pewnie znalazlbym na fejsie. X files: czytaj
Pomagam cioci :
z Białegostoku pochodzi Daniel Wiszowaty prawdopodobnie 58 lat ciocia go szuka chciałaby odnowić znajomosc może ktoś jest w stanie mi pomóc ? Archiwum x: czytaj
zdjęcie
Nie wiem gdzie szukać osób:
Mam stare dokumenty z czasow wojennych moze to ktos bliski wasz lub waszych znajomych i chcialby miec na pamiatke po przodkach . Doczytalam kilka danych Mezczyzna: Słatwiński Alfons ur. 29.04 niestety nie wiem ktorego roku. Czlonek ogniska Mońki okrąg wileński pochodzi chyba z grajewa Kobieta : Słatwińska Jadwiga zd. Porkowska lub Forkowska Ur.18.04,1919 Chyba w goniadzu bo niestety nie znam ...
czytaj
Archiwum x:
Szukam kontaktu do Pani Lucyny Nurkowskiej która pracowała w Spółdzielni Kolejowa, później pracowała w Urzędzie Celnym. Jej mąż Henryk był radcą prawnym. Często spotykaliśmy się na ul. Palmowej u Państwa Ingielewicz. Szukam jakiejkolwiek formy kontaktu proszę pisać na e.ingielewicz89@gmail.com Z góry dziękuję za informację czytaj
zdjęcie
On archiwum x:
Może poznajecie dziewczynę ze zdjęć ok 25 latek. Spotkałem ją u biegłym roku na zakonczeniu sezonu Jagi, jakoś zabrakło odwagi... wiem sporo czasu minęło a niedawno dowiedziałem się o istnieniu spotted fotopozdro:
czytaj
On archiwum x:
Może poznajecie dziewczynę ze zdjęć czytaj
On 22, Archiwum X:
Witam, poszukuję dziewczyny którą widywałem na zakupach w Auchanie na ul.Hetmańskiej tak do Maja. Często robiliśmy zakupy mniej więcej w tych samych godzinach 12 - 15 przeważnie.Pewnego razu ładnie się do mnie uśmiechałaś, ale byłaś chyba z siostrą tak myślę bo byłyście do siebie bardzo podobne i po prostu stchórzyłem. Pamiętam że miałaś ciemne, wyprostowane włosy. Byłaś ... czytaj
On archiwum x:
Hej, szukam dwóch dziewczyn które były na wakacjach w Jastarnii, poznaliśmy się na dyskotece jedna z dziewczy miała na imię Zosia (kręcone włosy) jej koleżanka była drobna nie znam imienia. Zosia podobno jest w liceum na profilu związany z Biologia. czytaj
On Archiwum x:
Szukam dziewczyny, którą widziałem mniej więcej rok temu w Black Diamond Club. Była z dużą grupką chłopaków, których widziałem ostatnio też w tym klubie lecz niestety bez niej. Śliczna dziewczyna z brązowo-bordowymi włosami, świetnie tańcząca. Dość pyskata, bo wyzwała jakiegoś faceta bo zaczepiał dziewczyny. Próbowałem zagadać ale grupka kolegów dość dosadnie wytłumaczyła ... czytaj
zdjęcie
On Archiwum X:
Chciałbym pozdrowić dziewczyne ze zdjęcia,która w wakacje zawsze około 14/15 stała pod klatka z 20/25 min czekając na kolezenke.Powinnaś mnie kojarzyc.Wysoki brunet ktory czesto przechodzil obok ciebie w niebieskich sluchawkach. Fotopozdro:
czytaj
ONA 21 Archiwum X:
Poszukuje chłopaka o imieniu Karol,który leżał w tej samej sali co ja. W Wielką Sobotę 2005 r w Szpitalu Klinicznym w Białymstoku I piętro sala 5 co pamiętam.Mówiłeś,że długo leżałeś w szpitalu i dla Ciebie spadła bramka na nogę przez to leżałeś długi czas na wyciągu. Pisałeś wtedy sprawdzian szóstoklasisty w szpitalu. Teraz powinieneś mieć 22 lata na pewno będziesz ... czytaj
Archiwum X:
Szukam dziewczyny o imieniu Urszula Zyskowska, niska blondynka, lat ok.35. Leżałyśmy na Patologii Ciąży w Gigancie w listopadzie 2015. Byłaś w 3-ciej ciązy z dziewczynką bodajże. Mówiłaś że jesteś z Augustowa. Nie zdarzyłyśmy się wymienić numerami a nie mogę Cię znaleźć na faceboku. Odezwij się koniecznie. Sąsiadka z obok łóżka- Monika( ja byłam w 1-szej ciąży z chł... czytaj
Ona:
Archiwum X: Poszukuję pana Marka Bagińskiego (rocznik chyba 75), który ok 12 lat temu spotykał się z dziewczyną z Hajnówki. Pan przepadł jak kamień w wodę - poszukiwania facebooka, nk tudzież innych portali spełzły na niczym. Jest on z Białegostoku, kiedyś mieszkał na osiedlu Piasta. Teraz niewykluczone, że przebywa w Warszawie lub nawet za granicą. Pracuje w branży budowlanej najprawdopodobniej ... czytaj
On 22, Archiwum X:
Witam. Poszukuję dziewczyny którą widywałem bardzo często na zakupach w Auchanie na ul. Hetmańskiej, przynajmniej raz w tygodniu w godzinach około 12 - 15, tak do Kwietnia ponieważ potem bywałem mało kiedy, chodz zawsze się rozglądałem czy jej nie ma w koło. Często byłaś sama ale czasami byłaś również chyba z siostrą tak stwierdzam bo bardzo byłyście podobne do siebie. Brunetka ... czytaj
On archiwum x:
Szukam magdy. Czarne wlosy. Super spiewa. Magda bylismy razem na pewnej niekonczacej sie imprezie w Choroszczy. Gdzie wydarzylo sie wiele roznych dziwnych rzeczy. Lacznie ze skokami z okien W duecie zajebiscie zaspiewalismy 'dumke na dwa serca ' odezwij sie jakos bo nie moge cie nigdzie znalezc. Wiek ok 22 lat. impreza byla okolo kwietnia 2015 roku. czytaj
On Archiwum X:
Poszukuje pewnej dziewczyny. Sytuacja ta miala miejsce jakies 8 lat temu w wakacje. Wracalem pociagiem z Juraty i Ona - ma na imie Paulina - wracala tym samym pociagiem bodajze z jakiejs wycieczki badz kolonii dosc duza grupka, wtedy jeszcze dzieci. Stalem w korytarzu, bo nigdzie nie bylo miejsca i wyszla do mnie, zaczelismy rozmawiac, zapytala mnie czy zrobimy sobie zdjecie. wtedy na czasie byla ... czytaj
Ona Archiwum x:
Kilka dni przed czerwcem 2016 spotykałam się z okolo 13 letnim Marcinem na osiedlu Białostoczek, miał ciemnobrązowe włosy, zakochalismy sie w sobie i bardzo znalezy mi na znalezieniu go...A. czytaj
Ona Archiwum x:
Hej! Szukam chłopaka z dawnych lat. Ostatni kontakt mieliśmy w 2011r. Wiem, że miał na imię Kamil i posiadał adres mailowy afrykaafryka. Jesli ktoś go kojarzy, bądź on sam to czyta, to proszę o kontakt przez Admina. Fajnie byłoby Cię znowu usłyszeć Kamiś! Kasia Archiwum x: czytaj