Outlet Center Białystok
 

zdjęcie
NIE MOŻESZ POMÓC? UDOSTĘPNIJ❤:
czytaj
Ona 23:
serdecznie pozdrawiam Pana z forda mondeo, który dziś, tj. 7.01.2018 o godzinie 21:00, otworzył drzwi samochodowe i machał pałką rzucając przy tym magiczne zaklęcia w kierunku mojego narzeczonego, bo nie miał miejsca na parkingu... I dziękuję administracji bloków osiedlowych Bema za monitoring czytaj
Halo Halo ktos poleci internet:
do grania głownie liga legend gta v tf2 itp zeby był mały ping czytaj
Pozdrawiam dziewczynę i chłopaka:
na oko 15-16 lat uciekających od ochroniarki w carrfeur zielone wzgórze dzisiaj(07.01) około 19:30, prawie się na was rzuciła ale uciekliście, mam nadzieje że was nie złapała:) czytaj
Autobus 105 przed chwilą skradziono laptop Asus cx305ca w czarnej torbie, znalazco proszę o kontakt, w razie braku kontaktu jutro zostanie udostępniony policji monitoring z autobusu czytaj
Gdzie w Białymstoku zrobią smajla:
16-latce bez obecności dorosłego? Ewentualnie ze zgodą pisemna. Forum piercing: Białystok czytaj
Jakiego polecacie ortodonte:
do założenia stałego aparatu, jakie ceny za wizyty, bo mam nadzieje, ze nie każdy bierze az 200 zł za samo obejrzenie zębów. z gory dziekuje Forum Ortodonta: Białystok czytaj
One:
Pozdrawiamy chłopaka ok. 15 lat który dziś ok. godziny 17.00 napieprzał na ul. Wiejskiej na rowerze w krótkim rękawku. czytaj
Czy możecie mi polecić jakąś szkołę tańca, :
gdzie nauczę się tańczyć na imprezy typu studniówki, wesela, dyskoteki, itp... ( bardziej pod disco polo)? Chciałbym zacząć od tego tygodnia. taniec: czytaj
one13:
Pozdrawiamy chłopaka, którego widziałysmy z koleżanką około 16/17 na skateparku na osiedlu TBS. Miałeś długie czarne spodnie i czarne huarache. Byłeś z bratem i tata. Odezwij się w komentarzu jak chcesz;) czytaj
On 17:
Chciałbym pozdrowić dziewczynę(18-19 lat tak myśle),która była dzisiaj w szpitalu Śniadeckiego ok.15:30-16:00 w tej samej sali co ja,odwiedzaliśmy swoich bliskich,przyszłaś z kimś,myśle że to nie chłopak XD.Po jakoś 10-15 minutach jak przyszłaś ja musiałem iść,ale wymieniliśmy się spojrzeniami jak wychodziłem z rodziną,chętnie bym cię poznał.Pozdrawia chłopak w okularach ... czytaj
zdjęcie
Kogoś chyba pogrzało w Empiku:
w ch alfa w Białymstoku
czytaj
Mam 23 lata.Planuje otworzyc firme transportową:
Na razie pracuje u ojca w firmie handlowej. Mam do dyspozycji vana (touran 7osób) i dwa busy ( T5 i LT35 max). Czy wgl taka firma jest poszukiwana ?Nie jest tego juz za dużo? Prosze o komentowanie. Każda informacja, sugestja i podpowiedz będą mi bardzo pomocne. Dziękuje za uwage i życze miłego wieczoru Praca: czytaj
On21:
Pozdrawiam 3 dziewczyny z klubu bilardowego Formoza godzina 19:00 7.01. Jedna tak ok. 160 wzrostu białe spodnie szatynka w sweterku, druga o głowę wyższa czarne legginsy ze wzorkami i szara bluza włosy blond, trzecia czarno wlosa ubrana na czarno. Kolega z ekipy stołu z naprzeciwka, macie chęci widywać się częściej? Ładnie wam z oczu patrzy. Zostalyscie dłużej po zgaśnięciu światła ... czytaj
Polecacie jakiś dobry salon:
kosmetyczny na TBS gdzie wyreguluję brwi za dobrą cenę? brwi: czytaj
Gratuluje rozumu pani ze srebrnego mercedesa:
która dziś na parkingu pod Lidlem na Jana Pawła Ok 15:45 zostawiła dziecko Ok. 3 letnie samo w samochodzie i poszła na zakupy. Na szczescie gdy już zastanawialiśmy się co robić pani przyszła. Ludzie nie zostawiajcie dzieci samych w aucie bo nigdy nie wiecie jak to może się skończyć. czytaj
Mam pytanko, czy na terenie Białegostoku:
funkcjonuje korporacja taxi UBER? Ktoś jeździ dla nich lub z nimi? czytaj
Wiecie czy w Białymstoku/okolicach :
jest jakaś złota rączka, która zna się na wózkach dziecięcych? Chodzi o wózek Quinny Speedi SX, w którym zepsuł się mechanizm do składania czytaj
Ona 15:
Pozdrawiam chłopaka który wczoraj był w galerii białej miałeś dlugą granatową kurtkę około 173 cm wzrostu, brunet uśmiechaliśmy się do siebie. Pozostaw coś po sobie. czytaj
Jechał ktoś kiedyś pks'em z Białegostoku:
do clubu fantazja w Jaswilach? planuję wypad 10.02 I potrzebuje informacji o której godzinie i skąd odjeżdża autobus A także o której jest kurs powrotny czytaj
Białystok film fabularny - STATYŚCI poszukiwani:
Info w www.praca.b1.pl czytaj
on34:
Urocza blondynko, która wczoraj razem z koleżanką oglądała w kinie Helios w Białej o 19 Jumanji 2 pozwól się zaprosić następnym razem na coś równie fajnego co wczoraj czytaj
czy w Białymstoku jest miejsce:
gdzie zostawię kota na 3 dni czytaj
Gdzie w Białym dobrze i DYSKRETNIE:
zrobić zabieg gumkowania hemoroidów? Prywatnie lub na NFZ? Czy to boli? Hemoroidy: czytaj
Czy możecie polecic dobrego okuliste dla dziecka :
10miesiecznego? Prywatnie najchetniej. dziecięcy okulista: czytaj
One 14-15 :
Chciałybyśmy pozdrowić chłopaka, którego widziałyśmy dzisiaj na lodowisku o ok. 13-14. Byłeś ubrany na czarno i świetnie jeździłeś. Zagadałyśmy do ciebie, a ty się uśmiechnąłeś. Miło nam będzie jak się odezwiesz. czytaj
Dnia 04. 01.18 zagubiono PASZPORT:
obywatelstwa Bengalskiego. Znalazca jest proszony jest o kontakt pod numerem 739417813 lub o zwrot pod adres ul. Kopernika 9 lok 7. Dla znalazcy przewidziana jest nagroda czytaj
Witam. Moglibyscie polecic dobrego, sprawdzonego dermatologa? Z gory dziekuje :
) czytaj
On 28:
Pozdrawiam śliczna blondynkę(ok.22lat) która pracuje w empiku (Auchan na narodowych). Dnia 5.01 około 14 uśmiechnęłaś się do mnie. Zostaw jakiś ślad. czytaj
Czy jest jakas Okregowa Stacja Kontroli Pojazdów:
otwarta w niedziele?? Oprocz KPKM..?? czytaj
Polećcie proszę fryzjerkę do upięcia okolicznościowego:
Moja ma wszystkie godziny zajęte na ten dzień i muszę szukać gdzieś indziej. czytaj
Potrzebuje wyciąć i ponownie wkleić:
szybę przednią w samochodzie (Seat Alhambra) Może ktoś z was się orientuje jaki warsztat się tym zajmuje i jak to wygląda cenowo I czy jest możliwość zrobienia tego od ręki tak żeby auta nie zostawiać Autoserwis: Autoszyby: czytaj
Kto w Białymstoku zajmuje się emisją głosu?:
Szukam miejsca, gdzie mogłabym potrenować śpiewanie pod okiem kogoś kto się zna moze byc jakies studio. Czekam na odpowiedzi. Z góry dzięki Forum muzyka: Białystok czytaj
Postawa katoliczki:
msza sw.w kaplicy Bialostockiego Centrum Onkologicznego- stoje obok pani w cywilu w butach,w czapce,a wiec nie pacjentka,pacjenci w kaplicy,personel stoi poza ,niektorzy siedza na przyniesionych krzeselkach,a ta pani(ok.70lat)stoi obok mnie i psioczy na sluzbe zdrowia przez zeby,ja tez jestem ze sluzby zdrowia,zabolalo mnie gdy wyzywala nas od krow i przeklinala,ale nic nie mowilam...czekalam komunii...wyobrazcie ... czytaj
ZGUBIONO :
kluczyki do auta marki Peugeot. czytaj
Czy dzisiaj galerie są otwarte?:
Pytam ze względu na Swieta Prawoslawne czytaj
chciałbym dowiedzieć się jak przebiega:
i czy możliwa jest zmiana nazwiska z trudnego do wymowy Polsko brzmiacego na niemieckie występujące w rodzinie dwa pokolenia wyżej. Zamierzam w niedługim czasie podjąć pracę w Niemczech. Jak podejść do tej sprawy? czytaj
Witam, chcialabym dowiedziec sie czegoś:
odnośnie slubu kościelnego w kościele Św. Kazimierza na dziesiecinach. Jestem z partnerem 6 lat, mamy 4 letnia corke i chcemy wziac slub. Jak to bedzie wygladalo, czy beda jakies problemy, czy bede mogla isc w białej sukni? Jak to jest z nauczkami?Dodam, ze nie chcemy hucznego slubu, wesela tez nie wyprawiamy, w kosciele będziemy tylko my, swiadkowie i najbliższa rodzina(rodzice, rodzeństwo,dziadkowie) ... czytaj
On 22:
Pozdrawiam dziewczynę, której dzisiaj w nocy w cerkwi na Grabówce, po nabożeństwie, życzyłem wesołych Świąt. Spodobałaś mi się i spodobał mi się również fakt, że wytrzymałaś 4 godziny w cerkwi Paweł (brodaty) czytaj
jaki salon fryzjerski polecacie? :
na przedłużenie włosów, jestem mężczyzną i chciałbym przedłużyć sobie włosy żeby zrobić sobie fryzurę samuraja męski fryzjer: czytaj
1 Lets play the game:
- luźna znajomość ;) Ostatnio koleżanka podesłała mi anons jakiegoś młodziana pytając czy ktoś próbuje mnie naśladować pisząc obszerne ogłoszenia reklamujące swoją osobę(dłuuuga historia). Przeczytałem uśmiechnąłem się i uznałem: ,a co mi tam, na spotted jeszcze się nie udzielałem :D Dlatego pokażę na co mnie stać... Drogie Panie specjalnie dla Was w nowym ... czytaj
Szukam dobrego specjalisty- mechanika do Audi:
a6 c5, 2.8 benzyna. Potrzebuje fachowca, ktory jest uczciwy. Ktoś może polecić? czytaj
Czy galeria jurowiecka dziś otwarta?:
. czytaj
Szukam tej kobiety:
Sto lat temu czytała moje komiksy na blogu i jakoś nigdy się nie zgadaliśmy. A bardzo chciałbym ją poznać i dowiedzieć się jakim jest człowiekiem. Wystarczy mi, że dostanie mojego mail,a: sadamfunkywurld@gmail.com i dowie się, że chciałbym z nią pogadać. Wielkie dzięki za wszelką pomoc. Archiwum x: czytaj