Outlet Center Białystok
 

zdjęcie
One 17:
Pozdrawiają chłopaka który na każdym naszym zdjęciu które robiłyśmy w przerwie między połowa meczu pokazywał to ✌ Dziewczyny z 26 sektora, ultra Fotopozdro:
czytaj
Sport-:
Od maja chce zacząć chodzić na siłownie Colosseum na Kopernika. Szukam dziewczyny, która też jest poczatkująca albo chciałaby pomóc mi, osobie początkującej na trningach. Sama mam 17 lat. buziaczek2OOO@wp.pl czytaj
On16:
Pozdrawiam dwie fajne dziewczyny ktore wygladaly na około 15 lat Machaliśmy do was dwa razy najpierw między blokami przy rynku a potem przy galerii jurowieckiej. Jeden z nas miał granatową kurtkę drugi szarą a trzeci brązową. Jeśli chcecie odezwijcie się czytaj
On 19:
Chciałbym pozdrowić brunetkę (ok 18/19 lat), byłaś ubrana na czarno i miałaś czerwone buty, wychodząc wczoraj z wow straciłaś na chwile przytomność. Chłopak, który cie złapał i odwiózł do domu. Zestresowany zapomniałem nawet zapytać jak masz na imię. Odezwij się. Chciałbym wiedzieć czy wszystko jest już ok. czytaj
On:
Tak mnie naszło żeby coś napisać, podzielić się z Wami moją historią więc zaczynamy. Jestem typem kanapowca ale postanowiłem coś ze sobą zrobić-ruszyć się z domu, odkleić od laptopa, spalić trochę kalorii i poprawić kondycję. Jakiś dwa miesiące temu zacząłem lepiej się odżywiać, ćwiczyć w domu i spacerować. Zaczynałem od 2-3 kilometrów dziennie. Po pewnym czasie maszerowałem ... czytaj
Ona:
Pozdrawiam bardzo przystojnego oraz sympatycznego Grześka, który pracuje w galerii Białej w KFC. Byłam ze znajomymi 28 kwietnia (dziwnie to zabrzmi) pozdrawia dziewczyna z numerem paragonu 69 czytaj
On16:
Pozdrawiam dwie dziewczyny ok. 15-16 lat do których machaliśmy dwa razy najpierw między blokami przy rynku a potem przy galerii jurowieckiej jeden z nas miał granatową kurtkę drugi szarą a trzeci brązową. Jeśli chcecie odezwijcie się czytaj
On:
Pozdrawiam sliczna czarnule ktora widzialem na przystanku obok m7 okolo 22 stalas z kolezanką i wsiadlas w 5 kilka razy wymienilismy spojrzenia , chlopak w czapeczce jesli masz chec sie zapoznac to zalajkuj wiek na oko 25 lat czytaj
One 17:
Pozdrawiają chłopaka który na każdym naszym zdjęciu które robiłyśmy w przerwie między połowa meczu pokazywał to czytaj
Ona:
pozdrawiam chłopaka, z którym tańczyłam wczoraj w klubie WoW. Z tego co pamiętam miałeś na sobie bomberke w kolorze khaki. Pod koniec imprezy siedziałeś na kanapach razem z kolegą. czytaj
Ona:
Pozdrawiam chłopaka, który był 30.04 na meczu Jagielloni. Siedziałeś w sektorze 17, byłeś chyba z bratem, ale nie jestem pewna. Miałeś na sobie szarą bluzę i ciemne jeansy, wyglądasz na może 15/16 lat. Po meczu spotkałam Cię przy 'barze'. Wymieniliśmy się spojrzeniami. Jak chcesz odezwij się w komentarzu czytaj
On:
Pozdrawiam dwie dziewczyny na oko 18 lat które widziałem dziś 1.05 na Dubois po godzinie 17. Staliście obok monopolowego z piwem w ręku, patrzylyscie się przez jakiś czas. Kontakt u admina. czytaj
Przykry temat:
Kochani mam ogromną prośbę do Was. Prosz,ę nie przywłaszczajcie sobie maskotek z dziecięcych grobów. Jest to nie etyczne i bardzo przykre. Takie maskotki kosztują niewiele ale bardzo dużo znaczą dla rodziców aniołków. Gdzie zmierza to społeczeństwo skoro okrada tak czyste i niewinne duszyczki?! czytaj
On 31:
Chciałbym pozdrowić Blondynkę, około 26/27lat, która jeździ codziennie rano przed godz 7 srebrnym Audi s8 d2, prawdopodobnie do pracy. Mijamy się zwykle na antoniuku lub wysokim stoczku. W piątek staliśmy obok na światłach i odwzajemniłaś uśmiech, nie mogę przestać myśleć o Tobie czytaj
On:
Pozdrawiam dwie, przeurocze dziewczyny, które ćwiczyły dziś na siłowni S4 przy ul. Wrocławskiej w godzinach 17:00 - 19:00 czytaj
Ona16:
Chciałabym pozdrowić chłopaka który jechał na rowerze. Miałeś zasłoniętą twarz. Czekałam na przejściu w strone bojar na zielone. Kiedy się mijaliśmy patrzyłeś na mnie więc sie uśmiechnęłam. Dziewczyna w czarnych legginsach i zielonej kurtce blond włosy. Jeśli masz chęć odezwij sie w kom. czytaj
Dobry wieczór, pytanko raczej do młodych:
Czy w Białymstoku są, czy można spotkać jakiegoś Vlogera/ Vlogerkę z Youtubów ? czytaj
zdjęcie
Taka oprawa byla na stadionie wczoraj:
czytaj
On:
Pozdrawiam Ule (około 20 lat ) z która przetanczylem prawie cała noc w Wow .Wiem tylko że mieszkasz w Wasilkowie.Miło by było jakbyś zostawiła jakiś ślad po sobie czytaj
zdjęcie
Córka rozpacza po stracie hulajnogi.:
Zostawilysmy ją wczoraj na placu zabaw przy ul. Ciepłej. Dla osoby która się nią zaopiekowala nagroda!!
czytaj
Amator deski 24:
Cruiser/Penny Board: Z czym to się je? Czy są w Białymstoku osoby które robią tricki na Penny Boardach/Cruiser Boardach i chcą się podzielić doświadczeniami na ten temat? Kontakt: 537 078 036, czytaj
Gdzie w Białymstoku są miejsca:
gdzie fajnie widać zachód słońca? Np. Jakiś most czytaj
Jakie są fajne miejsca w Białym:
lub poza, na porobienie fajnych zdjęć gdzie można dojechać rowerem? czytaj
zdjęcie
Otwarcie stawów na Marczukowskiej, w Białymstoku. czytaj
Czy jest ktoś w Białymstoku kto usunie:
wirus cryptolocker bez utraty danych ? czytaj
Hej czy w Białymstoku Jest wesołe miasteczko:
(01.05.2017) ? czytaj
On:
Pozdrawiam dziewczyne ktora pracowala w sobote koło 23 na barze w pewexie,wygladalas na 22 lata,mialas ombre, oraz biala koszulke i szare leginsy,zapadlas mi w pamiec,odezwij sie. czytaj
Ona 16:
Pozdrawiam chłopaka (ok16-17lat) który był wczoraj na meczu Jagi. Ubrany byłeś w ciemną kurtkę, a na nią koszulka Jagi, ciemne jeans, brunet. Byłeś z tatą, obok Ciebie kręciła się dziewczyna w paski czytaj
Gdzie najlepiej sprzedać samochód na skup:
? czytaj
czy jest możliwość doładowania:
gdzieś dzisiaj biletu miesięcznego? czytaj
Co myślicie o wyjeździe za granicę na stałe?:
Chętnie zostawiłabym za sobą Polskę i spróbowała szczęścia w innym kraju. Marzę o Wielkiej Brytanii albo Holandii. Czy ktoś z Was ma podobne marzenia , ale brakuje Mu znajomych, którzy podzielają Wasze odczucia? Ješli tak, to zapraszam na maila : anusia@interia.pl Pozdrawiam ! czytaj
On 17:
Pozdrawiam bardzo atrakcyjna dziewczynę z którą tańczyłam w klubie wow mniej więcej o godzinie 2:00. Wyglądałaś na 17/18 lat . Bylas dosyć wysoka , Miałaś białe spodnie i czarną koszulkę z koronką . Odezwij się czytaj
On:
Zmiana klimatu. Pozdrawiam uroczą, około 20 letnią Blondynkę w okularach i białej bluzeczce widzianą z dwiema koleżankami w niedzielę w Zmianie klimatu. Pozdrawia chłopak w niebieskiej koszuli stojący przy barze. czytaj
On 16:
Pozdrawiam trzy dziewczyny z którymi wymieniłem się spojrzeniami (30.04 )obok przejścia podziemnego przy galerii jurowieckiej około godziny 19 wyglądałyście na około 16-17 lat chłopak w niebieskiej kurtce zostawcie po sobie jakiś znak czytaj
Chciałbym się dowiedzieć jak to jest na wyjazdach Jagiellonii:
,tzn. Jak jest podczas podróży, co się robi i w ogóle, i jaka atmosfera jest. Jak wygląda taki.dzien Jaga: czytaj
On:
Pozdrawiam nawet ladan dziewczyne w wieku 15-16 jechalas 5 w strone towarowej , wsiadlas na malmeda a wysiadlas na urzedzie miejskim . Mialas plecak i niebieskie albo szare oczy haha . Polub komentarz jesli chcesz chlopak siedzacy na przviwko Ciebie czytaj
Pozdrawiam mężczyznę który brał udział w bójce:
pod sklepem calodobowym na Antoniuku. Jechałeś na rowerze po czym zszedleś z niego i pokazałeś ze można trafić na lepszego od siebie . Miałeś na oko 19 Lat . Patrzyłem wraz z kolegą z Ukrycia czytaj
On20:
pozdrawiam ekstra dziewczyne z klubu M7, na oko z 20lat. Bylo to w nocy z niedzieli na poniedzialek. Tanczylismy pare razy na podescie, bylem ubrany w czarna polowke, Ty w biala bluzeczke. Zostaw like albo komentarz, znajde Cie czytaj