Celebrytki złote
 

Czy ktoś może wie czy i jeśli tak to gdzie:
zostaną przeniesione budki z kebabem z PKS? czytaj
zdjęcie
Znaleziono:
dn. 9.01.2017 ok. godz. 12.30 klucze na chodniku niedaleko przystanku Jana Pawła II/ Makro, idąc w kierunku McDonald,s/ Makro. Klucze są do odebrania na portierni NWSP.
czytaj
zdjęcie
Znaleziono dokument:
Pani Anna Grabowska. Kto kolwiek zna prosze o pw
czytaj
ON 22 - taniec:
Wraz z nastaniem 2017 r. postanowiłem sobie za cel naukę tańca użytkowego - discofoxa, ew. coś co mógłbym wykorzystać na parkiecie. Jeżeli również chciałabyś się tego nauczyć, Ty - właśnie Ty! wystarczy, że polubisz post, albo napiszesz na adres, który podam poniżej. Wszystkim koleżankom, koleżanek kolegi**, serdecznie dziękuję za wasze chęci wkręcenia znajomych, ale odpuśćcie ... czytaj
Ona 30:
Drogi kolego (ok.35 lat) z kina z seansu z 01.01 z 19:45 w galerii Jurowieckiej, odezwij się jak to czytasz, chce się podzielić popcornem. Pozdrawiam czytaj
zdjęcie
Znaleziono:
plecak ! Właściciela prosimy o podanie imienia i nazwiska, które znajduje się na zeszytach i książkach. Odbiór w pizzerii Quattro
czytaj
zdjęcie
Znaleziono:
telefon niedaleko I Liceum Ogólnokształcącego ok. godz. 13:30 z białym etui z kotem, leżał w śniegu wyłączony. Podaj model do admina.
czytaj
zdjęcie
znaleziono:
dn. 09.01.17r. ok. godz. 20.00 w Galerii Białej bransoletkę. Ma charakterystyczną ,zawieszkę,. Właściciel będzie wiedział co to jest. Kontakt na e-mail [email protected]
czytaj
zdjęcie
Znaleziono:
kartę BKM. Odbiór w pizzerii Quattro.
czytaj
Znaleziono telefon, plecak i ine przedmioty info w czytaj
Czy ma ktoś od wczoraj na Warszawskiej:
problemy z internetem w Vectrze? czytaj
Szukam godnego polecenia fryzjera w Białymstoku:
który zrobi trwała ondulacje na długich włosach przy czym ich nie spali. Polecicie kogoś? Forum fryzjer: czytaj
Szukam godnego polecenia ośrodka szkolenia psów:
Mieszkam 40km od Białegostoku więc zależy mi na tym by oddać pieska na jakiś czas, niestety nie mam możliwości przywozić go codziennie do miasta. Pies jest dosyć spory ma 3 lata, mieszaniec podobny do owczarka, wychowywany w przyjaznej atmosferze jednak nie wiemy skąd potrafi być czasem agresywny i kilkakrotnie ugryzł właściciela. Miejsca wraz z ceną proszę pisać w komentarzach. Dziękuję ... czytaj
Ona:
pozdrawiam chłopaka (ok.20lat) z obslugi McDonalda na Skladowej, który ok 13 zrobił mi pyszną kawę. Siedziałam tam kilka godzin czytając książkę. Masz bardzo sympatyczny uśmiech:-) czytaj
Znaleziono:
Pani która zostawiła w Alfie czapkę i rekawiczki są do odebrania u ochroniarzy bądź w biurze rzeczy znalezionych w ów galerii. czytaj
zdjęcie
Witam, również poszukuje świadków:
wybita szyba z 8 na 9 stycznia,przed godziną 6 uszkodzony Dodge Grand Caravan na parkingu pogodna 29
czytaj
zdjęcie
Od ok tygodnia przy drzwiach wejściowych:
do klatki przy Chrobrego 5d wisza klucze.Moze ktoś jednak ich szuka. Znaleziono:
czytaj
UWAGA !!! Mieszkańcy Spółdzielni Mieszkaniowej Słoneczny Stok:
,którzy chcą dołączyć do Protestu Zbiorowego związanego z wysokimi dopłatami za ogrzewanie prosimy składać podpisy na ul.Stromej 28 w kiosku Ruch przy Stokrotce, im więcej będzie naszych podpisów tym lepiej dla nas mieszkańców. Były ogłoszenia na klatkach schodowych co do miejsca składania podpisów ,ale niestety ktoś ze spółdzielni ciągle je zrywa i dlatego mało kto wie o tej ... czytaj
Pytanie kierowane do dziewczyn:
czy jest Białymstoku wypożyczalnia sukni wieczorowych na studniówkę ? Jeśli tak proszę o adres. Z góry dziękuję za informacje Studniówka: czytaj
zdjęcie
On Akademik :
Pozdrawiam dziewczynę która wydeptała na śniegu serce xD Trochę słabo na zdjęciu widać
czytaj
Mam do sprzedania dwa bilety na koncert :
PEKTUS dzisiaj w operze o godzinie 18. Kontakt w www.bilety.b1.pl czytaj
Ona:
wie dziewczyny chciałaby pozdrowić dwóch chłopaków z ING (Tomka i Maćka) z galerii białej. Bardzo dziękujemy za podwiezienie na PKS. Do zobaczenia następnym razem, pozdrawiamy!! czytaj
Szukam jakiegoś dobrego zegarmistrza:
który wymieni bezel i pasek w gshocku (oczysiwiscie moje czesci). Zegarmistrz: czytaj
Gdzie w Białymstoku znajdę jakieś budynki:
z kolorowym, ciekawym graffiti: czytaj
zdjęcie
Znaleziono:
klucze kontakt pod nr. 510461158
czytaj
Poleccie proszę dobrego prywatnego audiologa dziecięcego:
Dr Pokorska odpada bo nie leczy niemowląt. Z góry dzięki za informacje czytaj
Serdecznie pozdrawiam 2 piękne dziewczyny:
robiące zakupy w sklepie motoryzacyjnym BHMD około godziny 13. czytaj
Oddam:
papuge gatunek rozella królewska [email protected] czytaj
zdjęcie
W Polsce głoszono alarm smogowy:
W województwie podlaskim, które nazywane jest zielonymi płucami Polski - też! Normy szkodliwych związków w powietrzu są przekraczane. CZYŻBY KONIEC ZIELONYCH PŁUC POLSKI?
czytaj
ona 15:
pozdrowienia dla chłopaka ok 16-17 lat, który o godzinie 12-13 siedzial w maku na skladowej/kopernika, na wyzszych krzeselkach, blond wlosy zwiazane w kitke, biale buty:) czytaj
Oddam:
papuge gatunek rozella królewska kontakt w czytaj
zdjęcie
Poszukuję ewentualnych świadków zdarzenia:
przy ul. Pogodnej 25. Najprawdopodobniej ok godz. 7.00 - 8.00 pracownicy jednej ze służb zbierających śmieci uszkodzili auto Mitsubishi Lancer zaparkowane w okolicy śmietnika. Proszę o kontakt [email protected] lub poprzez administratora strony. Z góry dziękuję.
czytaj
Będę wdzięczna za polecenie dermatologa dziecięcego:
godnego zaufania. Dla dziecka w wieku 2 lat z podejrzeniem ostrego atopowego zapalenia skóry. Dermatolog: czytaj
Ciemniejsza strona Greya CAŁY FILM ONLINE na CDA.PL, Youtube - kiedy premiera? Premiera nowego Grya już 10.02.2017. Kiedy i gdzie dostępny będzie cały film online [WIDEO NA YOUTUBE I CDA.PL]. Walentynki. Film Ciemniejsza strona Greya (Fifty Shades Darker) 2017 - wejdzie do kin 10 lutego. Ciemniejsza strona Greya cały film HD Jamie Dornan i Dakota Johnson powracają jako Christian Grey i Anastasia ... czytaj
Coś pięknego!:
40% taniej! do soboty! czytaj
Gdzie w Białymstoku można naprawić:
konsolę PS4? Konsola: czytaj
Mam w garażu gryzonia:
który nieustannie coś podgryza mi w aucie. Czy ktoś mógłby mi poradzić jak sie go skutecznie pozbyć....ewentualnie odstraszyć. Nie chce sypać trutki bo nie chce smrodu w samochodzie. czytaj
zdjęcie
Psy i zima:
Stambuł (Istanbuł)..bezdomne psiaki zostały wpuszczone do galerii, przykryto je, spały na kartonach w czasie mrozów..I nikt tam nie pytał, czy zrobią siku itp. TO JEST PO PROSTU CZŁOWIECZEŃSTWO...
czytaj
ON 20:
Dziewczyno z autobusu linii nr.103! Jechałaś nim 8 stycznia około 20:30 w kierunku Choroszczy i przy przystanku Piłsudskiego/botaniczna wymieniliśmy się spojrzeniami (siedziałaś z tylu autobusu, ja jechałem białym fordem) Twój uśmiech w tym momencie zajmuje cały mój umysł, po prostu mnie oczarowałaś. Gdy autobus ruszył, zdążyliśmy jeszcze pomachać do siebie. Mam ogromną nadzieje, ... czytaj
On:
Pozdrowienia dla Dziewczyny w czarno białym szaliku,czarnej kuryce i chyba w szarych butach,bylas w McDonalds w Jurowieckiej o 16:45 . czytaj
Zwracam się do mieszkańców Białegostoku o polecenie:
dobrego psychiatry, który mógłby zająć się przypadkiem nerwicy i depresji. Cena nie gra roli. Z góry bardzo dziękuję za odpowiedzi psychiatra: czytaj