KOBA
 
Aśka Pilichiewicz jest autorem 21 komentarzy na portalu miejskim b1:
Białystok 12.11.2017 czytaj post
Jest fundusz alimentacyjny bedzie placil a dlug bedzie u niego rosnac
Białystok 11.11.2017 czytaj post
Sprawa w sodzie o alimety pozniej komornik a na koniec mopr
Białystok 10.11.2017 czytaj post
Powinien miec !
Białystok 28.10.2017 czytaj post
Agnieszka Aleksiejczuk nie podasz trefnych danych bo sprawdzaja pesel od razu na tabletach czy jest faktyczny... U mnie kiedys w pracy byla dziewczyna i jak kupisz pall male i podasz pesel to 2 paczke za darmo dostaniesz. Mowila ze to jest na.legalu...ja pale ale nie dalam sie nabrac... Pamietajcie ze po peselu maja twoja dane i nie wiadomo co z nimi pozniej zrobial.. Nie zaluj sobie na fajki 13 zl po prostu kup nie dajjcie sie nabrac bo pozniej mozecie plakac !!!
Białystok 15.10.2017 czytaj post
Ja go mam i nie narzekam
Białystok 15.10.2017 czytaj post
Lg Q6 przyblizomy do samsunga
Białystok 04.10.2017 czytaj post
Gajowa !!!! Teraz mozna online na wizyte sie umowic
Białystok 29.09.2017 czytaj post
Prawko juz odebrane ale nie dam rady usunac posta
Białystok 04.08.2017 czytaj post
Zdecydowanie gajowa super rwa polecam ;)
Białystok 18.09.2017 czytaj post
Priv
Białystok 18.09.2017 czytaj post
Wow u mnie wyszlo 2017 ;)
Białystok 15.09.2017 czytaj post
Mi kiedys chcial wscisnac perfumy boos. I jesz ze jakies damskie chcial chyba ponad 50 zl cenki mial ponabijane ze niby oryginaly cena na boos byla sto pare zloty a drugich ok 200 hhehe ja mowie ze nie mam pieniedzy a on dalej stoi ze moze cos bede jednak miala.
Białystok 25.08.2017 czytaj post
Tu ja napiszesz o pomoc to idioci jaja sobie robia !!!! Aż zal sie robi co za ludzi odpisuja na posty. Jakies niedorozwoje!!! Zeby cos dla nich sie takiego trafilo!!! Spotted powinno byc jakaś informacja pozyteczna dla ludzi a nie DLA IDIOTOW !!!
Białystok 21.08.2017 czytaj post
Eko styl na legionowej i nie drogo
Białystok 04.08.2017 czytaj post
Lenczewska
Białystok 31.07.2017 czytaj post
Priv
Białystok 30.06.2017 czytaj post
A ja polecam kolrokodylek na upalnej pani buczko naprawde moj maly byl 1 raz i dal zaleczyc ledwo zeba ale wiadomo 1 eaz anjuz pozniej otwieral buzke ale niestety tez musialam przekupic.... Bylam u 2 dentysow i nie dal sie... Widac kto ma podejscie do dzieci ;)
Białystok 19.06.2017 czytaj post
Musisz miec husteczki nawizane puder dla dziecka pamersy laktator krem sudokrem i nawizany zasypke. I ubraniko do wyjscia no i pieluchy poporodowe dla siebie ;) moge podac wiecej priv jak cos
Białystok 19.06.2017 czytaj post
Na warszwskiej jest super sale 2 osobowe toaleta w sali, nie musisz daleko chodzic;) ja jestem zadowolona mialam cc pielegniaki bardzo duzo pomagaly.... Jakbym miala rodzic to na warszawskiej
Białystok 28.03.2016 czytaj post
Robilam tam brwi :) polecam!!!! Perfekcyjnie robi i i niedrogo
Białystok 07.03.2016 czytaj post
Warszawska !!!!